Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)

Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)
Boek Ik zeil in Zeeland

dinsdag 6 september 2011

Oefenen, oefenen, oefenen...


Ik heb de materie voor het 'Beperkt certificaat voor de radiotelefonist' intussen onder de knie.
Om de kennis up-to-date te houden tot aan het examen (en erna natuurlijk) doe ik geregeld testjes. Online zijn er wel een paar die ik daarvoor kan gebruiken:

Het valt me wel op dat er tussen de belgische en de nederlandse te kennen leerstof verschillen zijn, daar moet men dus wel even rekening mee houden.

Dus: als je ook bezig bent voor dit examen, dan weet je nu waar je wat oefeningen kan doen.

Als alles goed gaat, heb ik begin oktober een marifoon en een certificaat (en ben ik een paar honderd euro's armer...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten