Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)

Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)
Boek Ik zeil in Zeeland

woensdag 21 september 2011

Geslaagd!

Vandaag deed ik mijn examen voor het 'Beperkt certificaat voor de radio-telefonist', kortweg: VHF-examen.
Ik was er vrij zeker van dat ik zou slagen, maar dat ik nu het maximaal aantal punten ging behalen, dat had ik niet verwacht:  20/20.

Gisteren werd mijn vergunning bezorgd, alles is nu dus in orde.

Kostprijs:
50 euro voor de vlaggenbrief
4 euro voor een bewijs van woonst
5 euro voor een pasfoto
25 euro voor het examen
25 euro voor een cursusboekje
14 euro voor het treinticket

Totaal= 123 euro voor wat papierwerk.

Nu nog de marifoon zelf aankopen: 178 euro.

Voor 301 euro mag ik voortaan draadloos 'tetteren' op mijn Selia.

Voor de nieuwsgierigen:

mijn roepnaam is

Oscar Romeo setteseven terrathree nadazero pantafive :D

1 opmerking: