Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)

Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)
Boek Ik zeil in Zeeland

donderdag 22 september 2011

Een film uit de oude doos

Op een namiddag kwam ik thuis (toen ik nog bij mijn ouders woonde) van een dagje zeilen met mijn 420.
Mijn ouders waren toen net televisie aan het kijken.
Ze keken naar een film genaamd 'The Dove'.
Jaren lang probeerde ik die titel te onthouden, maar nooit nam ik de moeite er naar te zoeken.
Tot ik vandaag, eerder toevallig, die naam weer tegen kwam op internet. Ik zocht naar het verhaal van John Adam, die solo de oceaan over zeilde op een Leisure 17.

The Dove is een film, gebaseerd op waargebeurde feiten, en gaat over een zestienjarige jongen die de wereld wil rond zeilen met een 24-voeter.
Mocht je ergens een video van deze film liggen hebben, dan weet je nu wie je daarmee een plezier kan doen ;-)

Alle info over de film staat op Wikipedia

Op internet staat een lijst van alle films waar zeilboten in voorkomen, misschien staat ook uw graag geziene film er tussen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten