Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)

Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)
Boek Ik zeil in Zeeland

donderdag 7 juli 2011

Droogvallen met een Leisure 17

Hoe meer verhalen ik tegenkom op internet, hoe meer interesse ik krijg om eens droog te vallen op de Oosterschelde.  Blijkbaar is dat iets dat je gedaan moet hebben als Leisure-eigenaar.

We plannen dus om eens voor anker te gaan en droog te vallen.
Dat is meteen de moment om het onderwaterschip te bekijken en misschien de algen af te borstelen. (Antifouling wordt iets voor volgend voorjaar tenzij ik een plekje vindt waar hij een week op houten blokken kan staan.)

Ankeren op de Oosterschelde en overnachten... klinkt erg leuk, maar misschien zijn er zaken die ik in het oog moet houden?  Twee ankers heb ik: een Danfoss en een paraplu-anker.  Zal ik ze best allebei uitwerpen?
Heeft er nog iemand tips?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten