Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)

Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)
Boek Ik zeil in Zeeland

vrijdag 7 oktober 2011

Laatste zeilweekend voor 2011

Dit weekend gaan we voor de allerlaatste keer zeilen. Beetje onverwacht want eerst was er vanuit gegaan dat we hooguit een dagje zouden zeilen, geen weekendje weg.
Mn dochter is blijkbaar gebeten door de zeilmicrobe, net als haar vriendin, want ik heb twee passagiers mee die van geen annulatie willen weten.  Regen, wind, kou: het houdt hen niet tegen.

Plan is om naar Bruinisse te zeilen en daar in de Marina de nacht door te brengen: de kids in een tentje, ik in de Selia.

De weergoden gaan toch voor een uitdagend zeilweertje zorgen. Qua temperatuur zeker fris genoeg, qua wind zeker voldoende, en voor zaterdag uit de meest rotte richting om tot aan de Krammer te geraken. En dat wordt alvast een uitdaging want we zullen pas rond 17u kunnen uitvaren.

Afwachten wat dit weekend gaat worden ;-)



1 opmerking:

  1. Echte diehards zijn jullie. Veel zeilplezier gewenst! Je kan nu mooi de Nederlandse Marifoon weerberichten uitluisteren!

    BeantwoordenVerwijderen