Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)

Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)
Boek Ik zeil in Zeeland

maandag 17 oktober 2011

HOEBA! Meer dan 3000!

Nee, ik heb het niet over de prijs voor een nieuwe zeil-garderobe.
Nee, ik heb het niet over een bod voor de Selia (Voor mij is hij veel meer waard, dus doe geen moeite).
Ik heb het over het aantal bezoekers van mijn blog.

Vandaag zijn we de kaap van 3000 bezoekers gepasseerd!
Dat zijn méér dan 750 bezoekers per maand.
Niet slecht voor een eenvoudige blog over een eenvoudige zeiler met zijn eerste jachtje van amper 5 meter lengte.
De interessante posts moeten eigenlijk nog komen nu de Selia in winterberging is en zijn verborgen gebreken letterlijk boven water komen!

De blog heeft alvast al geholpen want vaste bezoekers Bob en Anita (geen leden van de Leisure club. Van de leden van de club krijg ik niet veel reactie via de blog) hebben me vandaag nog maar eens goed advies gegeven om de lek en het water onder de maststeun aan te pakken.

De Selia begint zijn winterslaap...

1 opmerking:

  1. Arme Selia is onherkenbaar! Waait er nog wel een lekker windje doorheen? Nodig om goed te drogen!

    BeantwoordenVerwijderen