Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)

Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)
Boek Ik zeil in Zeeland

woensdag 15 juni 2011

Van Laser naar Leisure...

"Op een dag ga je overstappen van een open boot naar een jachtje"... die voorspelling hoorde ik erg vaak.
En toegegeven, eigenlijk was het ook een jeugd droom.
 Het voorbije zeilweekend werd echt wel duidelijk dat ikzelf, en mijn zeilmakker Sam, geen twintig meer zijn. Twee dagen Laser zeilen resulteerde in twee dagen bekomen :D  Rugklachten, stramme spieren en een algemene vermoedheid waren de tol voor een spannend zeilweekendje met de Laser op het Grevelingenmeer.


De Leisure 17 kwam ik een paar weken eerder tegen op internet, toen ik wat rond surfte, op zoek naar types jachtjes die ik ooit wel wil bezitten.  De Leisure 17 oogt lekker oldtimer, en past daardoor perfect bij mijn oldtimer caravan.  Niet dat die ooit naast elkaar zullen staan, maar voor oldtimertjes heb ik echt wel een zwak.


Hopelijk komen de verkoper en ikzelf er uit, en is deze Leisure straks de mijne ;-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten