Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)

Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)
Boek Ik zeil in Zeeland

zaterdag 18 juni 2011

Een Leisure voor je verjaardag...

Krek op mijn verjaardag wordt de verkoopsovereenkomst getekend. Best wel een origineel moment eigenlijk.
Jammer genoeg is het nu echt een guur weertje buiten.  Na de ondertekening moet ik de helmstok gaan halen, en gaan we de barst naast de mastvoet tijdelijk dichtspuiten met TEC7.
Aan de hand van de oude helmstof maak ik een nieuwe uit een blok meranti.

Wat de barst betreft weet ik hoegenaamd niet of er nu waterinsijpeling is, en waar die dan naartoe loopt.
Maar gezien de nogal twijfelachtige voorspellingen de komende dagen lijkt het me beter om ze toch maar gewoon meteen dicht te spuiten.

Omdat ze vandaag absoluut slecht weer geven, zal het iets voor morgen worden.
Ik neem dan gelijk ook het tafelblad mee. Dat oogt niet mooi, en met een stuk multiplex en wat meranti kan ik er vast een mooier model voor maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten