Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)

Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)
Boek Ik zeil in Zeeland

zaterdag 10 december 2011

Wat als je je helmstok verkeerd afzaagt? :D

Het moet je maar overkomen: nog gauw voor de volgende regenbui de zaag zetten in je helmstok en daardoor de VERKEERDE kant afzagen.
Bedoeling was om het stuk dat in de roerkoning zit af te ronden zodat ik de helmstok naar boven kan kantelen en daardoor meer ruimte krijg in de kuip als ik afgemeerd lig.

Ik was buiten aan het klussen en omdat de 'workmate' nog open stond wilde ik dit gauw even fiksen voor de volgende regenbui tot bij ons geraakte... in alle haast rondde ik de helmstok dus langs de verkeerde kant af...

Gelukkig had ik epoxy in huis en alle andere bijhorende spulletjes, dus is dit euvel intussen hersteld  ;-)

Het uiteinde was te smal, nu dikker gemaakt met epoxy plamuur

Eerste laag epoxy-coating

Eerste laag PU-vernis

2e laag PU-vernis: uiteinde klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten