Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)

Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)
Boek Ik zeil in Zeeland

zondag 18 december 2011

Een bekende Leisure 17-zeiler...

Jaja: koop een boot en werk je dood...
Maar dat is gelukkig niet altijd waar.
Dit jaar leerde ik via andere zeilende kennissen een Leisure 17-zeiler kennen die de jeugdige leeftijd van 16 heeft. Voor hem is de leuze nu eerder:
Koop en boot en wordt bekend.
Waarom?
Wel: ik vernam zonet dat hij in het tijdschrift Zeilen staat!  Wie had ooit durven hopen dat lars, en daarmee ook de Leisure 17 in een tijdschrift zou komen anno 2011!
Staat wel lekker: een zeiljachtje van hooguit 5 meter, een model van de jaren 1970 dan nog wel, tussen de 45-voeters en ander blinkend tuig, gedrukt op glanzend papier!
En dan nog allemaal gepresenteerd door Lars, vast de jongste Solo-zeiler met een Leisure 17!

Dus: Leisure 17-fanaten: rep je zoals ik naar de krantenwinkel voor een exemplaar van Zeilen - december 2011.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten