Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)

Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)
Boek Ik zeil in Zeeland

donderdag 17 november 2011

Wie was er vroeger eigenaar van de Selia?

Het was mij eerst vooral te doen omwille van de verflagen op de romp.
Ik probeerde te weten te komen welke lagen er vroeger op aangebracht zijn en moest dus uitzoeken wie vroeger eigenaar was van de Selia.

Toen ik de Selia kocht kreeg ik een aantal facturen waarop een naam vermeld stond, en zelfs een e-mail adres.
Een eerste poging tot mailen mislukte omdat dat adres niet meer actief was.

Nu probeerde ik een tweede keer, via de Leisure Club in Nederland en warempel: ik kreeg een eigenaar te pakken. (Wegens privacy-redenen vermeld ik geen enkele naam...)
Ik heb die man meteen een e-mail gestuurd, maar hij heeft de Selia niet geschilderd, het was de eigenaar voor hem, en jammer genoeg heeft hij er (momenteel) geen gegevens van. Het enige dat hij wist was dat de boot genoemd werd naar de vrouw van de eigenaar van wie hij hem gekocht heeft.
Deze mensen hebben destijds de Selia helemaal geschilderd en naar hen ben ik dus op zoek.

Mocht u deze mensen kennen, en mij ermee in contact brengen, dan heeft u mij bijzonder vooruit geholpen ;-)

Nu ik dan toch aan het graven ben in het verleden, lijkt het me alvast een leuke winter-bezigheid: de stamboom van de Selia samenstellen :D

Momenteel ben ik, als mijn gegevens juist zijn, terug geraakt tot 2005.

  • 2005 tot 2008 was hij in bezit van een man uit Breda.
  • in 2008 werd hij, denk ik althans, gekocht door een man in Grimbergen.
  • op 5 juni 2009 verkocht die man hem aan de vorige eigenaar
  • ik kocht hem in juni 2011.


Nu wil ik dus uitzoeken van wie de Selia was voor 2005, en al het kan, van wie hij voor hen was, en hoe hij toen noemde...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten