Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)

Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)
Boek Ik zeil in Zeeland

maandag 4 juni 2012

Manual nodig?

Soms heeft een mens een manual nodig. Geen huis-tuin en keuken boekje, maar bijvoorbeeld een service manual voor uw buitenboordmotor.

Eind vorig jaar vond ik een online manual voor mijn Honda motor op www.boatinfo.no. Handig, maar de kwaliteit was niet zo goed. Bovendien was de manual 119MB groot en moest je die in stukken downloaden.

Na wat zoeken deze ochtend kwam ik terecht op www.selffixer.com. Die hebben verschillende manuals te koop, van MP3-speler tot buitenboord motor. Allemaal in PDF.
Daar heb ik nu een goede versie van de service manual gevonden. Vooral de bijhorende tekeningen moeten toch echt duidelijk zijn, en voor 5 euro kan een mens nu niet echt sukkelen he.
Links de boatinfo-versie, rechts de selffixer-versie





Geen opmerkingen:

Een reactie posten