Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)

Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)
Boek Ik zeil in Zeeland

maandag 11 juni 2012

Een forum voor solo-zeilers?

Ben je een solo-zeiler?
Zeil je met een klein zeiljachtje?
Bekruipt je soms de zin om in contact te komen met andere solo-zeilers?
Zin om af en toe een pint te pakken met een andere solo-zeiler?

Dan is dit misschien iets voor u:

http://solosailing.freeforums.org/

Ik heb de poging aangegaan om een forum op te starten voor en door solo-zeilers.
Je kan je registreren waarna je jezelf kan voorstellen, je volgende zeiltrip aankondigen, mocht je op die tocht eens een andere solo-zeiler willen treffen in één van de havens die je aandoet, of je kan er je tips & trics delen met andere solo-zeilers.

Als het forum aanslaat, des te beter. Lukt het niet: nou ja, dan heb ik het alleszins geprobeerd  ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten