Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)

Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)
Boek Ik zeil in Zeeland

zaterdag 25 augustus 2012

De Selia is verkocht!

Het was een speciale dag, en eigenlijk een vermoeiende dag ook.

's Morgens vroeg bolden we al naar de haven om alle nodige spullen in onze nieuwe boot, de 'Friendin', te leggen.

Van daaruit reden we naar de haven waar de Selia lag.

Die moest naar de haven waar onze 'Friendin' ligt want hij is verkocht en zal vanaf de botenhelling via speciaal vervoer naar Friesland gebracht worden.

Samen met de nieuwe eigenaar haalden we de mast neer zodat hij klaar was voor transport.

We dronken nog een glaasje Cava op de Selia en nadien trok de eigenaar naar huis.


Woensdag wordt de Selia verhuisd... ik zal hem toch wel wat missen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten