Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)

Mijn Leisure 17 komt ook in mijn boek voor :-)
Boek Ik zeil in Zeeland

zondag 12 augustus 2012

De laatste keer zeilen met de Selia?

Een heel raar gevoel was dat vandaag! Ik heb intussen twee geinteresseerden voor mijn Selia, maar zolang er niemand effectief overgaat tot aankoop zeil ik ermee natuurlijk.
Dus trokken een kennis van mij, en ikzelf met de Selia naar de Volkeraksluizen.
Het werd een fantastische zeildag! Super goede en stabiele wind rond de 12 knopen en zonovergoten!
Na de middag nam de wind nog een beetje toe, en zo ook de temperatuur: pakweg 14 knopen bij een temperatuur van 26°C. Wat wil de zeilende mens nog meer?!

De Selia is echt in topconditie nu, alles is echt in orde!
Hopelijk is dat bij mijn nieuwe aanwinst ook zo...

Ik ga de Selia toch wel wat missen vrees ik! Zo'n prachtige boot om solo mee te zeilen!

Filmpje van vandaag staat op Youtube.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten